Lust For Life That Rocks - Levente Rikter Coaching

Lust For Life That Rocks - Levente Rikter Coaching

Mire vagy a legbüszkébb ma? És még?

2020. november 06. - Lust For Life That Rocks

Mire vagy a legbüszkébb ma? És még?

img_2626.JPGIgen, ilyen mindenkinek van. Valami amit régen elértünk, valami amit tettünk, bármi a jelen életünkből.

De miért fontos ez a kérdés?

Mert elfelejtjük, hogy milyen fantasztikus dolgaink is voltak vagy vannak. Ezekben hatalmas erő van, ha kiaknázzuk. Ezekhez mindig nyúlhatunk, hogy érezzük mit is értünk el, mit is tettünk és ez a sikerérzet ad nekünk egy pluszt.

Sokszor érezzük, hogy régen minden jobb volt, most meg ostorozzuk magunkat dolgokért. Én is voltam így. Aztán belegondolok, hogy mi mindenre is vagyok büszke:

Tök bátran futottam egy maratont Afrikában és sérülten is végigcsináltam. Megteremtettem a lehetőségét, hogy utazzak. Sokat. Londonban sikerült egy kellemes londoni életet kialakítani sok szabadidővel. Éltem Thaiföldön, Balin, ami elég bátor dolog volt. Vezettem ifjúsági szervezetet régen, ráadásul elég sikeresen. 

Bár, vége lett, de azért büszke vagyok, hogy egy olyan párkapcsolatot építettem fel, amilyet igazán szerettem volna és amilyenből kevés van.

Büszke vagyok, hogy sokaknak tudtam inspirációt nyújtani, hogy előadásokat szerveztem, hogy segítsek, hogy jót tegyek.

De ez a folyamat megy tovább. Tudatosan. Gondoljunk időnként vissza ezekre és tudatosítsuk, ezeket, érezzük át újra. Aztán kezdjük el így csinálni innentől mindennel az életünkben.

Szóval innentől tudom, hogy képes vagyok és izgatottan várom, hogy megint utazzak, hogy emberekkel dolgozzak, hogy izgalmas projektekben vegyek részt bárhol a világban, hogy hegyeket másszak meg, hogy fussak különleges helyeken, hogy újra szerelmes legyek és szuper párkapcsolatot építsek, hogy megint előadjak, hogy segítsek, hogy jót tegyek, hogy fejlődjek.

Azért van ez, mert tudatosítom és értékelem magamban, hogy mit raktam le az asztalra, amiket Neked nem kell, ezek engem építenek, az én szememben nagy dolgok, engem motiválnak. De ilyenek mindenkinek vannak! Ezekért legyünk hálásak!

Tudatosítsunk és értékeljünk magunkban minden elért sikert legyen az egy személyes pici dolog, amit csak mi érzünk vagy bármi más. De mindig álljunk meg kicsit! Akár minden nap! Nézzük meg, hogy mit könyvelhetek el ma győzelemként?

Ültessük el magunkban a siker érzését akár a legkisebb dolgokkal is. Jutalmazzuk meg magunkat és tudatosítsuk, hogy azt most miért kapjuk. Hadd épüljenek be ezek belső pozitív erőforrásként az életünkbe. Hadd növeljék a magabiztosságunkat, a hitünket, a jóérzésünket. Így programozzuk át magunkat.

Ezek mind segíteni fognak abban, hogy még többek legyünk, boldogabban és pozitívabban éljünk, hiszen tudjuk, hogy képese vagyunk, hogy jók vagyunk és folyamatosan fejlődünk. Ezáltal megszűntetjük a késztetést is, hogy külső visszaigazolások és összehasonlítgatások alapján tüzeljük az önbecsülésünket. Többé nem lesz rá szükségünk. Látjuk, érezzük majd magunkban a belső, saját erőnket.

Becsüld a sikereidet, légy büszke és jutalmazd gyakran magad!

Levi

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lustforlifethatrocks.blog.hu/api/trackback/id/tr1616275858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása